Ett år sedan...

Idag är det ett år sedan jag testade ett + på stickan,
Ett år sen jag slutade att röka.
Ett helt år sen min mamma och pappa fick veta att dom skulle få sitt första barnbarn. Så himla kul å höra deras reaktioner =)
Så man kan nog säga att det var för ett år sen som mitt nya liv började...
Så himla stort det var att veta att man hade en pytteliten liten bäbis i magen, eller just då var det bara ett litet embryo... En liten bäbis som skulle vara med en resten av livet. Det är stort det!!!
Var väldigt många känslor inblandade...
Vi var som i ett lyckorus hela tiden. Det gick som aldrig att föreställa sig att vi 2 skulle bli föräldrar till ett barn. Till vårat gemensamma barn. Vilken känsla!!!

Och nu ett år senare så har vi vårat härliga lilla charmtroll här hos oss. Det var inte alls som jag hade förväntat mig, och då hade jag riktigt höga förväntningar. Det är mycket mer fantastiskt och underbart att vara mamma till vår lilla prinsessa än vad jag någonsin föreställt mig!!!! Tack älskling för att du valde just oss :)

Älskar Dig Alicia!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint du har skrivit! :-) Du måste spara texten och låta Alicia läsa det då hon blir äldre! Jag tror det är omöjligt att föreställa sig hur mycket man kan älska sitt eget barn. Jag längtar verkligen jättemycket efter våran bebis, men man kan nog inte älska dom "på riktigt" föränn dom har kommit ut i stora världen!

2007-08-27 @ 12:01:14
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Har väldiga problem med att köpa en overall.Eller
har en tjock overall i strl 62 men är den för stor då man ska hem från BB? Har inte köpt ett plagg som är i 50/56..=)
Fint du skrivit =)

2007-08-27 @ 16:46:01
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: Tess

Jo men då kanske de blir för kallt? Jag är jättenervös för att han ska ha de för varmt eller för kallt...Hur ska man kunna veta? Vad ska man göra? Tydligen bättre om de är lite svalare.

2007-08-27 @ 17:01:38
URL: http://tess.blogg.se
Postat av: Tess

Haha hade väl för bråttom...
Nä blir väl inga långa turer med barnvagn i januari..Brukar ju vara kallast då.
Få se om man hittar någon mysig och fin en.

2007-08-28 @ 15:48:24
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0