Gårdagens fynd!!

Oj vilka fynd jag gjorde igår, dock inte på loppisen, där hittade jag ingenting. Men på lindex hade dom ju världens rea.
Hittade 2 västar + en jacka till Alicia.  Och allt för bara 29.90 kr st!!!! Det är ju helt sjukt billigt ju.
Så nu mår jag riktigt bra. Är så skönt när man gjort sånna kap! =)

Var även och kikade på när Alicias pappa spelade innebandy, det tyckte hon var väldigt intressant. Hon ser väl mest att det rör sig där nere på golvet, men kul tyckte hon att det var i alla fall=)

När vi kom hem från Piteå så packade vi en väska och så körde vi till Lillkågeträsk av alla ställen. Spelade Buzz där. Är riktigt kul det där. I alla fall musik-spelet, dom andra är inte fullt så roliga...
Självklart så vann jag den första omgången=) den andra ska vi inte prata om=)

Killarna fick även prova på sån vattenskoter, fast man står (kommer inte ihåg namnet) var faktiskt ganska så kul att stå och se på. Jag och Nina konstaterade att vi skulle gjort det där mycket bättre!!! =)

Lägger in en bild på kläderna så att ni får se mitt kap =)

image1

Kommentarer
Postat av: Tess08

Så söta kläder. En sån där brun lurvig väst har jag med. Fick ärva av moster. Tokigt söta! Men har ju som ingen användning av den...Hoppas man får en flicka sen då =)

2007-08-19 @ 13:10:43
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: Emma

Hej har du också en blogg! Vad kul! :-) Vilka söta kläder, det är tokvärt med rea! Jag fyndade 2 mammatröjor på Lindex i veckan för 39 kronor styck.. då blir man lycklig!

2007-08-19 @ 13:25:13
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0