överraskande paket =)

Igår var det enda som var i postlådan ett vadderat kuvert och ett brunt paket. Öppnade kuvertet först.
YES!!! Det vad 2:dra delen av Prison Break! Åh vad jag längtar att börja se den!!!

Och det bruna paketet då, vet ni vad det va´??
Jo, det var 12 påsar halstabletter. Fattade verkligen ingenting, så jag tänkte att det säkert var mamma som fixat nåt, hon brukar vara bra på sånt där... men sen så hittade jag ett brev och då kom jag ju på att jag anmälde mig för länge sen på en internetsida att jag ville vara med och prova ut nya produkter, så nu kom mitt första paket. Så himla värt.

Så behöver du halstabletter så kom till mig=) Ska nämligen Bjuda runt till vänner och höra deras åsikt om tabletterna och sedan rapportera det till det här företaget.

Om du också vill få gratis prover. Klicka på länken under.
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=emmize  

Klart värt det!!! =)

Kommentarer
Postat av: jessi

Hej, ja visst är de skoj me buzzador.. :-)
Har hunnit få en massa bra grejor därifrån. Men nu var de ett tag sen sist. Hoppas dom inte glömt bort mig bara..
jessi

2007-08-29 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0