Välkommen till min nya blogg!

Jaha, då hade jag tänkt att försöka mig på det här med bloggande jag med...
Kan verkligen inte konsten med det hela, men det är väl kanske värt ett försök i alla fall :)

Dagen har varit riktigt slapp idag. Vi tog oss en rejäl sovmorgon, Jag steg inte upp föränn kl 12 och lillgumman sov ytterligare 40 minuter.
Det ser helt bombat ut här hemma, men hade ingen lust att göra nåt åt det idag, det får jag ta hand om en annan gång =)
Tänk så skönt det hade varit om jag kunde haft en som kunde ta hand om städning och matlagningen. Det hade verkligen varit nåt!!! Själv kunde jag tagit hand om Alicia och tvätten =)   (drömmmer mig bort)
Tillbaka till dagen....
Mitt lilla innebandyfreak skulle förstås och träna (idag med) så jag bestämde mig för att bjuda hem min lillebror på middag. Var mkt trevligt.
Blev dock inte så avancerad mat. Fläskfilé med potatissallad och en vanlig grönsakssallad till, men riktigt smarrigt blev det i alla fall!!!
Han kom förbi senare på kvällen också. Då hade han letat reda på min gamla gitarr som jag hade när jag gick i 4:an. Vi skulle lära oss spela gitarr hade vi bestämt =)
Gitarren hade ju stått i några år och bara samlat damm, så den lät inte alls så bra.
Började skuva och stämma den och det började faktiskt låta ganska bra tills jag skruvade lite för mycket på den ena, så att strängen gick av. Attans också!!!
Jaja, får försöka en annan gång istället....

Imorgon bär det av till Piteå. Ser fram emot det.
Ska och se grabben spela lite innebandy och så hade jag tänkt mig en tur på loppis i Badhusparken och se om man kan göra sig nåt fynd. Brukar nästan aldrig hitta nåt på loppis, men vem vet. Den här gången kanske jag lyckas =)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej "lillasyster" ;-)
Kul att du åxå hakar på trenden. Hur de än är så är det faktiskt ganska skönt att skriva av sig lite.
Hoppas du hittar något kul på loppisen å att de går bra för freaket.
Massor me kramar från skåneland

2007-08-18 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0