Babysim

Idag har vi varit på babysim igen, som alla andra söndagar, men idag var det verkligen speciellt! Det stod dyk på schemat...
Oj så himla nervös jag var, men Alicia klarade det galant.
Vi hade inhandlat en undervattenskamera innan för att förhoppningsvis få nån bra bild på det, men simläraren sa att ofta så blir inte dom bilderna bra...
Så det blir spännande å se efter framkallning om det verkligen blev nåt...
Det är värt ett försök i alla fall.

Annars så har jag varit helt slut idag, efter simmet. Har legat på soffan hela kvällen och slumrat till flera gånger. Kanske beror på att jag inte fick så många timmars sömn inatt som jag egentligen borde fått... Satt nämligen och försökte att fixa nåt bra julkort ända till 03.30 igår. Så det förklarar ju saken ;)
Och än så har jag inget färdigt... Varför ska jag vara så himla noga med det?!!?!? Blir snart galen på mig själv ;)

Nu har Petrus äntligen fått igång skrivaren, så nu kan jag göra tackkorten färdiga, har haft några dagars uppehåll med det pga att skrivaren krånglat, men nu är det fixat, så förhoppningsvis så blir jag färdigt med allt imorgon :) JIPPI!!!!

image106

Bilden här är lånad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad ambitiöst med julkort! De blir säkert jättefina - lika fina som scrapbooken till Alicia! Själv har man gjort det enkelt för sig och beställt på nätet med en bild på Agnes i tomtedräkt och text bredvid :o) Är det kul med babysim? Jag är som sugen på att börja...

2007-11-19 @ 05:35:28
URL: http://kaipiyonet.blogg.se
Postat av: Angelica

På Willes babysim brukar instruktören ha med sig en riktig undervattenskamera en gång per termin och ta kort på alla barnen i gruppen. Visst är det häftigt när de dyker???? Vi ska snart börja vår tredje termin på babysimmet och det blir bara roligare och roligare....

2007-11-19 @ 08:18:33
URL: http://wille.babyblogg.se
Postat av: Tina

Hoppas bilderna från babysimmet blir bra då=) Vad duktig du är som fixar ordentliga julkort, en annan skickar inte ens såna..kanske man borde börja?

2007-11-19 @ 08:23:02
Postat av: Sandra

Julkort! Hade jag helt glömt bort..sånt måste oxå göras!:D

2007-11-19 @ 10:15:29
URL: http://sandrahylen.blogg.se
Postat av: emma

Knutte längtar efter Alicia med :-) Vi har just kommit hem efter en sen prommis till Ica, Daniel har ju varit hemma idag så det blev ingen prommis mitt på dagen för oss heller. Jag har inga planer för morgondagen, så vi kan gärna ta en prommis då! Kanske vi skulle slå slag i saken och ta våran långprommis som aldrig blir av? :-)

2007-11-19 @ 17:09:29
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Ida

Kan förstå om du är trött då!Julkort,jag har inte ens tänkt på det,kanske dags att börja fundera..det är snart bara en månad kvar till Jul,jag längtar=)!

2007-11-19 @ 20:41:55
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0