Besök.

Idag har vi haft besök. Emeli, Emma och Anna har varit här med sina små troll. Riktigt skoj med besök...
Det var ett ständigt bytande av blöjor:) haha... Har ju nästan fyllt en hel soppåse ju... Tänk dom som får 7:lingar...Dom kan ju inte få göra nåt annat än att byta blöja och mata hela tiden!!!
Är glad att jag bara har ett blöjbarn...

Det blev pizza till middag. Gott var det också, var ju ett jäkla tag sen jag åt pizza... Tror det var i somras, för jag har ju undvikit det när vi misstänkt att Alicia får ont i magen av det.

Sitter och håller på med korten just nu samtidigt som jag se en film...

Kort på småttingarna kommer sen;) Dom är ju sååå söta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0