Dagen idag.

Jag borde egentligen lagt mig för läääänge sen, men mitt i allt kortlagande så bestämde jag mig för att göra en sida i Alicias fotoalbum... så därför är jag fortfarande uppe;)
Jag har ju inte scrappat på år och dar känns det som, inte sen Alicia kom till världen i alla fall, så det var riktigt roligt att leta fram mina kreativa sidor igen och sätta fart.
Tänkte att jag skulle ta en bild på sidan imorgon så får ni se hur den blev... Och för ni som inte vill se - Blunda! :D

Annars så har det här varit en bra dag.
Har varit och firat Johanna i kväll, hon fyllde ju år igår. Grattis Johanna!!
Så vi har ätit oss tjocka på hennes smörgåstårta som hon själv gjort, hon är så himla duktig! Det är faktiskt den godaste smörgåstårtan jag  någonsin ätit. Får nog ta och anlita henne nästa gång jag ska ha det :)
Vi har även varit och köpt en badstol till Alicia idag, så imorgon blir det att bada. Är så spännd på vad hon tycker om den ;)

Nä nu måste jag snart söka upp sängen så att jag orkar med våran lilla skrutta imorgon. Hon har ju börjat bli så morgonpigg om man jämför med hur hon var förr :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad du är duktig med kortlagande och scrapbooking och allt möjligt! Huvva, själv gör jag inget annat än att äta känns det som :-)

2007-11-08 @ 08:44:58
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0