Dagens planer...

Idag så är sambon hemma. Stukade foten igår på träningen, så han blir faktiskt hemma hela helgen:) (skulle egentligen till sundsvall och spela)
Så idag blir det att storstäda här hemma hade jag tänkt... Han får passa lillan medan jag röjjer. Och kastas ska det!!! Ska gå igenom skåp, garderober, mm...
Planerna är ju att fara på ikea på nån helg nu framöver, men vi har verkligen inte plats med nå mer saker här hemma, så först måste jag som sagt kasta lite;) Och få lite system på allt som vi har...

Nu måste jag gå och fixa lite lunch, min kära bror kommer vilken sekund som helst och ska äta med oss.... Det blir rester från igår. Hemmagjord lasagne. Mums!
 image101

Kommentarer
Postat av: emma

Fan vad nice med barnvakt, det är ju så svårt att städa då man har en kelsjuk son.. Jag håller också på att städa här hemma, men det blir prommis för mig om bara ett tag tror jag.. måste passa på medans solen skiner! Du kan ju höra av dig då du ska ut, så får vi se om jag hänger med! Jag har inga planer alls för helgen, imorron ska Daniel på hockey så jag blir ensam hemma.. Vad ska ni göra? Vi skulle ha bjudit er på middag nån kväll. Kram

2007-11-16 @ 12:21:51
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Jag vill också på Ikea!!! Gott med lasagne.

2007-11-16 @ 12:37:42
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: emma

Jag har redan vart på prommis och handlat- passade på medans det var ljust. Men det var kallt som tusan! Jag vet inte om dom ska ut efter hockeyn imorron. Den slutar ju typ halv sju eller nåt sånt- men Daniel ska säkert vidare efter hockeyn.. :-( Men ska ni inte komma hit ikväll då? Eller har ni andra planer?

2007-11-16 @ 15:50:17
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: emma

Och jo förresten, man kan lösenordsskydda bloggen under inställningar. Jag blir så trött på att en massa okändingar ska läsa- så snart blir det lösenord.. måste bara kolla om jag får fler kommentarer först ;-)

2007-11-16 @ 15:51:54
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0