Fääääärdig!!!!

Nu är jag heeeelt färdig med dopkorten. Har stoppat alla i kuvert och skrivit på dom. Så *piiip* skönt!!! Den här dagen har jag längtat länge efter.
Och kanske kanske är jag färdig med julkortet också.

För er som jag fått så beröm för ang julkorten...
Det är inte så att jag gör likadant som jag har gjort med dopkorten, dvs, klippa, limma, stämpla, rita mm.... Utan det här blir bara en väldigt enkel där jag tar ett kort på Alicia med julkläder, fixar och trixar i photoshop, skriver ut och skär till... så det är ju inte så duktigt då... ;) Bara så ni vet :D

Photoshop har dock tydligen något emot mig, det går absolut inte så som jag vill... Så det blir nog en ännu enklare version av vad jag egentligen hade tänkt... Åh vad jag lägger ner mycket energi på allt det här pysslandet känner jag.. Det känns som ett måste... Ställer nog för höga krav på mig själv, men sån är jag...

Nu ska jag surfa ett tag till innan jag måste krypa ner i säng...
Blir nog en dag med full fart imorgon. Kommer ju att få storfrämmande från huvudstaden;) Nu blir ni nyfikna va?!?!?!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att det känns skönt!!Bra jobbat!Betydligt mer avanserat än vad mina julkort kommer att blir=)!Ha en härlig dag!

2007-11-20 @ 10:08:51
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: tess

Varuhuset var en serie som gick och jag kom ihåg att jag älskade den =)

Oj du är verkligen duktig som pysslar och håller på!

2007-11-20 @ 10:13:19
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: emma

Gud vad skönt att du är klar, du har verkligen kämpat! Vad ska du få för besök?! Ja nu blir jag verkligen nyfiken :-)

2007-11-20 @ 11:35:43
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0