Gladfis!

Efter att vi varit på en kort prommis till affären idag så var det dags att ta dagens första bajsblöja ;) Dom har verkligen fått en annan lukt nu när hon börjat få vanlig mat!!

Efter blöjan så busade vi och myste massor. Hon är bara för go´våran dotter. Jag tror att hon gillade det lika mycket som jag gjorde, för vi skrattade ikapp;) Och jag som nästan oroat mig och tyckt att hon varit så sen när det gäller skratt. Tji, där fick jag. Hon kan bara hon vill, det fick jag konstaterat idag!!

Tror att det tog på krafterna att busa med mamma, för efter det så somnade hon som en stock!

Nu ska jag beställa lite fina papper ;) Samlar på mig en massa fina innan jag ska börja med Alicia babyalbum.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hei Emma! Så gøy at du har begynt å blogge :) Har lagt siden til favoritter så nå kan jeg følge med på hva som skjer hos dere. Legg ut masse bilder, det er alltid gøy! Hils de kjære. Klem C

2007-11-05 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0