God morgon

Och nu är det faktiskt morgon också. Har inte stigit upp så här tidigt på läääänge. Inte sen jag åkte till Bergen faktiskt... Men det har ju också sin orsak varför jag är vaken och uppe den här tiden. Vi ska till BVC och mäta, väga och få 6månaders vaccinet. Stackars liten... Så ikväll kanske det blir en grinig liten dam här hemma, så tur att jag ska bort då ;)
Jag ska nämligen på ett Me&I party och jag längtar massor!!
Egentligen visste jag redan sen länge tillbaka att jag skulle köpa ett par sånna här byxor


men tydligen så är dom slut.... =(
Så om du vet nån som har dom i strl 74/80 och ska sälja. Hojta till!!

Nu ska jag gå och se om Alicia har lust att vakna så att vi är i tid för en gångs skull ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har glömt att svara på din fråga hur jag får in videoklippen på bloggen. Jag vet inte om din och min blogg fungerar likadant, men när jag skriver ett nytt inlägg så har jag valmöjligheten att klicka på bild, video, ljud etc...beroende på vilken sorts media man vill ha i sitt inlägg...sedan laddar man bara ner videoklippet från datorn.

2007-11-22 @ 08:28:59
URL: http://wille.babyblogg.se
Postat av: Jossan L-H

Jo,jag ska frösöka styra upp det! :D Eller jag ska styra upp det :)

2007-11-22 @ 12:34:37
URL: http://gamblah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0