Gratis är gott!!! =)

Idag har jag varit och hämtat ut ett paket på Lindex som jag fick av Libero... Och i det var det en boll, en bok, engångshaklappar, blöjor, bindor och ett par sockar!!! Och allt det gratis förstås!! Jävligt värt!

Körde självklart inte till stan bara för det, utan var även ute efter ett sånt draperi (som jag skrev om i ett tidigare inlägg), men förgäves.....
Får nog lägga ner den ideén och se efter nåt annat istället...
Hittade en overall till Alicia också, och ett par finare skor som hon ska få ha på julafton;)



Ja jag vet, hon har ju redan en sån, fast brun.... Men jag kunde inte låta bli. Dessutom så håller den bruna på att bli för liten också;)

Nu ska jag göra dom sista tackkorten färdiga!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad fin overallen var i rosa! Fanns den inte i någon pojkfärg? Jag skulle ju behöva en ny overall till Knutte också! Vad värt, hur fick du i det där paketet från Libero? Har du samlat poäng?

2007-11-19 @ 21:22:02
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Ida

Alltid kul när det är Gratis=)!Händer inte så ofta!Lycka till med draperiet,kolla på nätet,du kan ju söka på google.

2007-11-20 @ 10:04:47
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Angelica

jag håller med Emma....undrar också om det inte finns i någon pojkfärg den är jättegullig.

2007-11-21 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0