Helgen som varit...

Den här helgen har gått så himla fort!

Fredagen har jag ju redan berättat om...
Lördag åkte vi till Piteå. Tog längre tid än vanligt att köra dit pga att det var helt vitt ute, den första snön hade kommit!!! =) Jippi!!
Träffade Therese och hennes kille, det var riktigt trevligt!! Jag som inte ens sett han förr... Och det var jättelängesen jag träffade henne, så det var skoj.
Sen så gick vi till hallen och såg Öjebyn vinna. Tyvärr så satt P på bänken, men det gjorde inte så mycket, för jag hängde ändå inte med i matchen. Satt mest och pratade med Alicia och hennes farfar=)
Åt middag på Big Boy. Gott med skräpmat.
När vi kom hem så var vi så trötta... Tog fram godis och chips och satt igång en film ,men vi orkade inte se hela ens... var så trötta...

Och idag så har vi köpt en ny gåstol till Alicia, hoppas snart att hon lär sig tekniken;) För än så har hon nog inte helt förstått vad man ska göra med den...
Har även hunnit vara i Stavaträsk och hälsat på min farbror... Mina kusiner m. fam var där, så det var skoj å få träffa dom. Dom har ju aldrig träffat Alicia förr, så det börjar bli ett tag sen man såg dom sist.
P lagade älgstek men en jättgod sås till, Pommes och en grönsallad till middag. Det var supergott, kunde inte sluta att äta :)
Såg en film på tv sen...

Prövade även att få gjort lite med tackkorten idag, det går verkligen trögt framåt, för det är ju så sjukt mycket att göra med dom. Åh, vad jag längtar tills det är över!!!

Nä nu ska jag skynda mig isäng, för om jag känner min dotter rätt så kommer inte hon att vilja sova så himla länge till... Inte när hon somnade redan vid 18-tiden... så jag måste försöka att skynda mig så att jag får mig några timmars sömn i alla fall...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0