Kom igen nu då!!!!

Nu härmar jag Emma lite... :)
Men jag vill väldigt gärna också ha fler kommentarer, eller rättare sagt så vill jag se vem det är som är inne och läser min blogg varje dag.
Annars så gör jag likadant som Emma.... eller som hon hotar med.
Det blir så att man måste ha ett password för att kunna läsa min blogg!!!
Så svårt är det inte att skriva... Bara ett litet hej så blir jag glad;)

Jag kommer inte att göra det här nu direkt, utan jag ska ge er en chans om ni nu vill fortsätta att ha möjlighet att läsa bloggen. så.....KOM IGEN NU!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tar ej åt mig...=) Men nog är jag och läser din blogg några gånger om dagen...Nyfiken i en strut. Men tycker de är kul att se vad som händer er där hemma i skeå =)

2007-11-16 @ 16:49:12
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: signe

Jag säger samma sak här som på emmas. jag lovar att kommentera! =0)

2007-11-16 @ 19:01:41
Postat av: Ida

Jag tänker vara snäll och lyda!Här kommer lite mer om mej Själv.Heter Ida och bor i Skellefteå och är 23 år.Jag brinner för inredning men gillar även baka,pyssla med blommor och att sjunga.Umgås gärna med mina vänner och min sambo såklart=)!Tittar gärna på inredningsprogramm men följer även Idol och bonde söker fru.Gillar även att bowla,spela minigolf.Jag är väldigt ordningssam och lättsam samt snäll som person.Nu är jag nyfiken på dej=)..

2007-11-16 @ 22:24:28
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: emma

Jag hoppas att jag får ditt lösen :-)

2007-11-17 @ 00:01:10
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: jessi

Varför är de så viktigt att veta vem som läser?
Är det inte bloggandet i sig som är de roliga.. att skriva å låta dem som vill läsa? Eller?
Du vet iaf att jag läser lite då å då.. ;-)
kram

2007-11-19 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0