Natten för 6 månader sen...

...den kommer jag nog aldrig att glömma. Fy så ont jag hade!!
Förvärkarna var ju igång för fullt då och jag kunde inte sova en blund...
Längtar verkligen inte tillbaka till just det... Men själva förlossningen kan jag ända känna att jag längtar tillbaka till lite i alla fall. Haha... Att man är så knäpp att man kan längta tillbaka till nåt som gör så fruktansvärt ont?! Det är ju otroligt ju! Men det är så himla underbart att det är värt all smärta i världen!!!=)

Så till alla er som inte fött nåt barn än, men har planer om att gör det senare i livet...
Det är det mäktigaste du någonsin kommer att uppleva!!! Jag lovar!!!

Nä, nu är jag färdig med korten och inslagning av paket, så nu ska jag ta och  krypa ner och sussa:)
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller med dig, det är verkligen den underbaraste upplevelsen! Värt all smärta i världen :-)

2007-11-11 @ 10:36:32
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0