Och resultatet...

...blev faktiskt mycket bättre än förväntat!!! Det hade jag verkligen inte trott... Han behöver nog inte boka tid hos en frisör i alla fall och inte behövde jag ta fram rakapparaten heller;)

Alltså jag vet att jag har sagt det förr, men jag måste bara få säga det en gång till...
Det känns verkligen som att det släppt en tung sten från hjärtat nu när jag äntligen är färdig med tackkorten...Och nu är dessutom julkorten också färdiga. Ska bara stoppa dom i kuvert och skriva på;) Så skönt!!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken tur att det blev bra=)!Annars brukar man få lite pikar om det blev kasst...=)Jag har det så lätt att "gubben" min vill vara rakad så det är inte så svårt...
Förstår att det är skönt!Oj,ja men då är du ute i ganska god tid med Julkorten..så skönt.

2007-11-21 @ 22:58:45
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag vet hur det är. Man tycker det ska bli så kul att göra egna tackkort etc, och stolt över hur fina de ska bli, men efter hälften är man ganska trött på det och vill bara att det ska ta slut. Bra jobbat med julkorten dock!!! Är imponerad!! Vi har inte ens tagit eller valt ut ett kort ännu.

2007-11-22 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0