Stackars liten...

Jaha, då var det våran tur då. Alicia har fått sin första förkylning...
Så igår var det inte sådär jätteskoj, för hon kunde inte sova. Låg bara och vred sig och skrek helt hysteriskt så att hennes pappa var tvungen att ta gästrummet;)... Så där efter 01 nån gång så lugnade hon ner sig. Vaknade även 04 och skrek, men somnade snabbt om igen...
Tur att det finns näsdroppar och näsfrida!! Jag som hade sagt att jag ALDRIG skulle använda en sån, fick kväljningar när jag såg min svägerska suga med en...men det var ju faktiskt inge farligt alls. Tycker inte att nåt är äckligt när det gäller Alicia :)
Nu ligger hon och vilar min lilla älskling. Hoppas att hon får ha en bättre dag idag. Ska nog ta mig en tur till apoteket och köpa allt möjligt för att kurera henne...

Kommentarer
Postat av: emma

Usch vad jobbigt det är då dom små liven plågas av förkylning. Jag har varit på apoteket idag också och inhandlat massa näsdroppar. Nej, jag har ju inga fler bilder på mig själv då jag var liten.. bara i fotoalbum- och jag får inte igång våran skanner heller.. Men du får komma hit o kika nån dag

2007-11-14 @ 14:10:13
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Jossan L-H

Usch så jobbigt för henne! Jag vet inte än om det blir Kåge.. Måste planera lite.. Ska tvätta imorgon plus att jag ju jobbar natten inatt.. Men ska se vad jag kan göra.. Hör av mig imorgon på morgonen isf om jag kommer! :)

2007-11-14 @ 18:33:37
URL: http://gamblah.blogg.se
Postat av: Tess

Nä de är inte mycket =) Och de är ju bra. Jo jag träffas gärna om 2 veckor.

2007-11-14 @ 18:47:26
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0