Torsdag.

Idag har varit en helt vanlig dag.
Den har bestått av diska, tvätta, dammsuga, skura, tagit en prommis, badat/duschat, handlat, lagat mat, ammat, och myst en massa...
P ska på träning ikväll så då ska jag och lillan ta oss en tur till stan och fara och fika med Lars.
Det ska bli trevligt, har ju inte sett han på över 1 år!!! Oj, var det verkligen så länge sen. Känns ju som igår ;)

Alicia ligger fortfarande ute i vagnen och sover efter prommisen. Vi har börjat använda våran barnvakt nu som vi köpte i somras som bara har legat i en låda... Den är verkligen bra att ha. Men trots att jag har den så måste jag ut och känna så att hon andas :) Är verkligen nojjig!!

Nu ska jag skynda mig å se om jag hinner göra lite kort innan hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0