VARNING!!

Och jag som hittat mig några våtservetter som jag bara älskar... Dom är både bra och billiga.

Såg på aftonbladets hemsida att dom testat alla babyvåtservetter och självklart var "vårat märke" dom som hade mest kemikalier i sig... så nu blir det att byta märke... buhu...
Jag hatar när våtservetterna luktar massor, tycker att det är så många som gör det...
Men det är kanske värt att det luktar lite, bara man slipper alla kemikalier.
Vill ju inte att lillan ska bli allergisk.
image100

Kommentarer
Postat av: Tess

vilka är det där? Och vad använde ni före? Blev så nyfiken då de stod på aftonbladet men man skulle ha plus så jag kunde ej se. Vill ju inte att de ska vara för mkt kemikalier i servetterna.

2007-11-14 @ 19:31:23
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: emma

Har du listan på vilka som är farliga?

2007-11-15 @ 09:33:57
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0