What!!??

Igår somnade ju Alicia vid 6-tiden så jag hade räknat med att hon skulle vakna i natt och vara pigg, men icket!!
Hon vaknade vid 3-tiden, tog upp henne till våran säng och gav henne en slurk, sen somnade hon direkt.
Sen vaknade hon drygt 8. Fick mat igen... Hon har nog slumrat till några gånger, även jag... Så vi vaknade inte till på riktigt föränn nu kl 10!! Så himla skönt! Ändå känner jag mig inte ett dugg utvilad.
Förstår inte vad det är för fel på mig, för jag är verkligen konstant trött...
Är faktiskt lika trött som när jag var gravid och det är jag absolut inte nu.
Får nog börja bli bättre på mina järntabletter så att man får känna sig som en människa snart igen.

Kommentarer
Postat av: emma

min unge är ju ingen drömunge jämfört med din :-)

2007-11-05 @ 10:35:35
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Ja de är lite jobbigt faktiskt =) Men tur att julen är 3 dagar iaf så man kan vara på de andra stället juldagen osv. Men jobbigt att fara fram och tillbaka...Jaja de löser sig nog =)

2007-11-05 @ 12:15:46
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0