Ännu en dag...

Jaha, då har ännu en dag gått.
Det blev sovmorgon i morse =) Härligt!! Men jag förstår ju det, för lillskruttan var ju vaken till närmade 23 igår när vi var hos Emma och Daniel och deras lilla nytillskott Knut. Då behöver hon få vila ut lite.

Var och hejjade på Öjebyn på Eddahallen. Det blev 6-6, och det är vi inte nöjda med!!! Dom skulle helt klart vunnit det!
När vi gick så stod det 4-1 till Öjebyn och det var i mitten av andra perioden.... Jaja, dom tar dom på hemmaplan istället;)

Jag och mamma for istället på babysim med Alicia. Så mysigt.
Den här gången var det mycket roligare. För vi lekte "kaffebryggare" och "titt-ut" och det tyckte Alicia va sååå kul, så att hon skrattade högt!! Det är så himla härligt att höra henne skratta ordentligt. Är ju inte speciellt ofta man får det då, men det kommer väl senare. =)
Babyskratt är verkligen smittsamt!

Hon gör verkligen framsteg hela tiden... Nu har hon börjat säga nananana.... och det låter mer som att hon "pratar" nu än vad det gjorde tidigare.

Gnälligare har hon också blivit i det sista... Eller hon har ju lärt sig att låtsasgrina, så det är som att hon ligger och gnäller hela tiden. Hon började i tisdags och jag är redan less =)
Fast jag tror att det är tänder som sagt...

Idag blev vi bjudna på middag hos päronen. Vi åt älgskav och pommes med kantarellsås, sallad och baguette. Mums säger jag bara.
Och till efterrätt hade mamma gjort en blåbärspaj. Vad duktig hon är min kära mamma =) Varför kunde inte jag ärva hennes matlagningskunnskaper??!! =)




Nu ska jag ta och krypa ner bredvid mina 2 älsklingar...

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: emma

haha jodå jag lyckades väcka daniel till slut men det var inte lätt =) vad kul att alicia har börjat skratta, det är verkligen gulligt med babyskratt! hoppas jag får höra skrattet snart!

2007-10-22 @ 10:32:28
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0