Dagens planer...

Idag ska faktiskt jag och Alicia ta bussen här för första gången, hoppas det går bra:)
Vi ska nämligen in till stan och äta lunch med Jossan. Det ska bli trevligt.
Jag har ju bara träffat henne en gång sen vi flyttade hem. Tragiskt men sant...

Har även tänkt att shoppa lite ;)
Måste ju köpa en bikini som jag kan ha på babysimmet...
Ska även köpa lite grejjer till mitt hobbyrum hade jag tänkt. Nu ska jag verkligen börja med scrappingen på allvar. Beställde hobbygrejjer på en internetsida för 1700 igår... ooops, blev lite mycket kanske... men det är faktiskt en väldigt dyr hobby det där...

Sen ikväll blir det middag hos mamma och pappa, dom ska bjuda oss på tacos, för att jag i förrgår gick hem till dom och krattade löv. Så värt!! :)

Nä nu har gumman vaknat, måste gå och pussa på henne lite :)

image57


Love - Mor och dotter


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha jag kom ihåg då vi krattade löv hos dig. Och för det fick vi skjuts nånstans om jag inte minns fel..Hade även fulla händerna med blåsor. =)

2007-10-10 @ 11:34:32
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: jessi

Hej!
Härligt å få middag.. gott me tacos..
Kanske vi åxå skulle ha idag. Var ändå ett tag sedan.
Annars då? allt bra. Du såg kanse att jag messat dig om bilder. Vore väldigt tacksam om du ville kolla upp de.
Skickar du bilderna till mig så skickar jag baddräkten till Alicia till dig ;-)
Bra byte va!!

ha de gott kram..

2007-10-10 @ 12:09:06
Postat av: Emma

Gud vad fina ni är :-)
Hehe ja Knut hade faktiskt pyjamas på sig på bilden, det var brist på rena bodys :-)
Stackarn fick ha pyjamas på sig mitt på dagen hehe
Inte för att han klagade..
Lycka till med bussåkandet! Och hoppas du haft en bra dag på stan, bikini är inte kul att shoppa..

2007-10-10 @ 13:53:39
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0