Ensam...

Ja just nu så är jag väldigt ensam. Sambon är och tränar och min mamma kom och tog Alicia... Hon säger att det är för att jag ska få gjort nåt här hemma, men jag tror nog att det är minst lika mycket för att hon vill vara med lillgumman :)

Idag har vi varit ute och gått med Emma och Knut.. Annars har det inte hänt så mycket här.
Bara dom vanliga vardagssysslorna, diska, tvätta och städa :)
Eller jo, jar har ju gjort lasagne idag, för första gången!!! *stolt*
Jag är en sån som brukar göra färdig lasagne som bara är att stoppa i ugnen i 30 min å sen är dom färdiga ;) Mycket lättare det, fast det var nästan roligare att göra egen. Man känner sig så mycket duktigare då ;)
Nu ska jag gå och fortsätta med min massproduktion :)

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0