Massproduktion.

Ja nu börjar min massproduktion...
Vad har jag gett mig in på egentligen??!!
Kunde jag inte bara fixat ett vanligt tackkort så som alla andra gör, nej, för jag ska ju ha speciellt....handgjort och personligt, typiskt mig!!!
Tänkte inte att det skulle ta så himla lång tid som jag nu inser att det kommer att göra... Har ju över 50 tackkort som jag ska pyssla ihop!!! Det kommer inte bara att ta lite tid det!!!
Papper som ska skäras, band, kort & bokstäver mm som ska limmas fast.... oj oj oj, vill faktiskt inte ens tänka på det. Jag som har så lite tid för mig själv redan... Nu kommer all min fritid gå till det här. Så om ni inte hör nåt från mig på länge så vet ni varför ;) 


Nu måste jag krypa tillbaka till min lilla håla :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men det är mycket trevligare med personliga kort,men jobbigare=)än att bara gå till affären och köpa ett gäng.
Lycka till!Dom blir säkert fina.

2007-10-23 @ 23:22:02
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Emma

Oj, lycka till! Det kommer ju att bli jättefint, men du kommer nog att bli less när du har gjort en 20 stycken :-) Säg till om du vill ha hjälp! Jodå det var riktigt kul att träffa arbetskamraterna, men oj vad man inte längtar tillbaka :-)

2007-10-24 @ 09:54:18
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Emma

Jepp det är bara att säga till, jag är alltid redo för klistring och promenader! :-) Kram

2007-10-24 @ 14:41:03
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0