Mina sötproppar :)

Idag var vi ju på babysim för första gång. Gissa om hon gillade det?
Jajemensan, fast egentligen hade jag väl inte trott nåt annat heller :)
Märker ju här hemma också att hon gillar att bada. Fast det är ingen höjdare att få vatten i ansiktet, men det ska vi förhoppnings öva bort... Ska ju i slutet öva på att doppa huvudet också. Känns lite läskigt måste jag erkänna, men det kommer säkert gå bra det också. Jag oroar mig alltig för mycket i onödan.
Måste ju lägga in  en liten bild på mina 2 älsklingar också :)



(Bilden är tyvärr inte av bästa kvallan...)

Nu ska jag ta och gå isäng, har börjat lägga mig på tok för sent nu för tiden och det måste det bli ändring på, för det är ju så jobbigt att vara trött på dagarna...
Så natti natti allesammen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi hon såg verkligen ut att trivas i vattnet med pappa :-) så gulligt!

2007-10-15 @ 11:17:42
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Jo tiden går så sjukt fort! Men de känns ändå som en evighet tills han kommer...2½ månad kvar! Men jag vet att de kommer smälla till =)

Kände bara inte för att gå idag. Men vi har en till chans att gå i nov. och höra om dietist och något mer som var idag. Nästa gång är det om föräldrarskap och sedan blir de förlossningsfilmen =) Har inte tänkt missa dom!
Nej jag har inte någon bild som är tagen framifrån men de går ju alltid fixa =)

Kram

2007-10-15 @ 14:52:46
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0