Neeej!!!

Jag som hade världens bästa kort ever...nästan.
Satt vid datorn och åt min frukost och Alicia låg i babygymmet och lekte. Plötsligt hör jag hur det blir helt tyst så jag går in i vardaggsrummet.
Hon har somnat, men ligger fortfarande med handen uppe i luften och håller i en av leksakerna. Är ca 2 meter från kameran när hon tappar leksaken (som är en skallra) och vaknar ju därför...
Fan också. Det hade ju verkligen varit kul å få det på bild... eller på film, för det var ju det jag egentligen hade tänkt :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Nog kommer jag ta fler magbilder men de kändes så uttjatande att lägga upp hela tiden =)
Nej jag jobbar inte nå nu..Tydligen dåligt med jobb! Så nu stämplar jag till den 11/11 sen får jag havande....Ganska skönt att vara hemma nu innan man ska flytta osv.

2007-10-19 @ 12:45:14
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: Angelica

Vet precis hur det är....ibland vill man kunna ha kameran på och färdig att ta bild med precis hela tiden för att inte missa de där superbra motiven :)

2007-10-20 @ 19:15:01
Postat av: Emma

Håller med dig Angelica.

2007-10-22 @ 21:37:45
URL: http://emmize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0