Oooops!!!

Oj vilken tabbe jag har gjort.
Har färgat håret, och det blev inte som jag hade tänkt mig!
Köpte färgen Medium Askblond, för jag är ju en sån som inte tycker om förändring. Och till min förskräckelse så har jag ju blivit brunhårig!!!! Egentligen så har jag länge varit sugen på å färga håret brunt, men aldrig vågat.
Kanske jag överdriver lite, men ljusbrunt är då håret i alla fall!!!
Kameran ligger på laddning, men en bild kommer senare idag.

Alicia ligger och sover nu. Hon kommer ju att få en chock när hon vaknar.
Tänk om hon inte känner igen mig!!!!???
Hjälp, vad har jag gjort!
Jag ska ALDRIG mer färga mitt hår!

Jag ska sitta inne i den här lägenheten tills håret växt ut igen... För färgar jag håret en gång till kommer jag säkert att tappa det... =(


Nä nu ska jag vara lite mer seriös här.

Så farligt är det väl inte, bara jag som är ovan...

Får låta det gå några dagar och är jag inte nöjd då så få rjag väl ta mig en tur till frisören, skulle ändå behöva en klipp =)


Adjö!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jag tror att du överdriver lite, men jag förstår din panik. Det är hemskt då det inte blir som man hade tänkt sig! Du kommer snart att vänja dig vid den nya färgen! Längtar att se hur det blev!

2007-10-26 @ 14:02:28
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Jo hon sjunger faktiskt oftast falskt! Men du,jag tror faktiskt att du skulle passa i ljusbrunt hår Lägg upp en bild nu så man får se! =)

2007-10-26 @ 14:44:13
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: Tess

Jo men domarna är ju konstiga! Det finns ju massa annat på Invit också....Om dom nu inte har gjort om! Blommor och krukor har jag då inget intresse av att köpa...Ska kolla om nå doftljus och en grej man hänger upp på väggen!

2007-10-26 @ 16:44:01
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0