****Spooky****

Lämnade datorn på inatt som flera andra nätter.
Vaknade vid 3 tiden av att Alicia låg och "knösade" på, så jag tog upp henne till våran säng och gav henne mat.
Helt plötsligt så hör jag att datorn slås av (hade glömt att skruva ner ljudet) och bara några sekunder senare så hör jag hur den slås på. Jävligt skumt!!
Vet aldrig att det har gjort så tidigare....
Så imorse när jag gick till datorn så kollade jag, och helt riktigt (drömde alltså inte inatt) så var alla sidor jag hade uppe igår kväll inte där längre.

Hur kan egentligen en dator välja "starta om" av sig själv????


Tror inte på spöken, så det är inte det alltså, men datorn måste ju helt eknelt fått sig en flipp bara ;) haha


Kommentarer
Postat av: Jossan L-H

Så där gör min dator titt som tätt.. :)Inget att vara rädd för :)

2007-10-12 @ 09:42:25
URL: http://gamblah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0