Stadsturen.


Bussturen idag gick väldigt bra i alla fall. Och i tid kom vi, var lite smårädd att vi  skulle missa bussen, för sånt är jag bra på :) Att hålla tider är verkligen inget för mig, men vi var faktiskt där 10 min före!!

Pratade lite med en tjej på bussen som också hade barnvagn. Hon hade en 7 månaders kille där i :) En nyinflyttad Kågebo, så vem vet, hon kanske hamnar i samma mammagrupp som mig. Förmodligen så blir det väl så... Kul kul.

Träffade ju Jossan på stan. Det var riktigt trevligt :) Och hon var sig då lik i alla fall...
Åt lunch på CK. Jag dock inte lika nyttig lunch som henne, men det behöver vi inte prata nå mer om ;)

Och shopping hann jag med också. Köpte lite kläder till lillan. Bla den här söta tunikan
image59
Det blev också lite till mitt blivande scraprum :) Längtar så tills det är färdigt. Just nu ser det ut som ett bombnedslag, men det ska det blir ändring på :)

Nä nu ska jag ta och leta vidare om jag hittar mig nån hängmapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0