En vecka har gått...

...så nu ær man snart på væg tillbaka till Skellefteå igen.
Har haft det jættebra hær, men sjælvklart så længtar man hem...Hem till gubben ;)

Har tagit en massa bilder under min vistelse hær, så nær jag kommer hem ska jag lægga ut några av dom, så att ni får se hur vackert det verkligen ær hær... Fast dom bilderna sæger egentligen inte så mycket om hur fint det egentligen ær hær. Det måste man se med sina egna øgon før att verkligen førstå...

Nu ær jag jættetrøtt... Har inte blivit øverdrivet mycket sømn dom hær dagarna och lær ju inte bli det inatt heller, måste næmligen packa innan jag går och lægger mig.

Håll tummarna før oss imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna! Nej, jag är inte så nervös inför förlossningen, önskar bara att den kunde sätta igång snart! Blää vad trist det är att vänta..

2007-09-28 @ 08:01:16
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Jo jag förstod de =)
Mmm...Det var inte så kul. Men som sagt hans lilla hjärta visade sig tillslut =) Är så sugen på att göra ett 3D nu....Vill bara se ungefär hur han ser ut =) Hur ska man kunna hålla sig i 15 veckor till?

2007-09-29 @ 08:37:58
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: jessi

På väg hem... när är ni hemma?
Härligt med lite nya kläder.. :-)
Får höras av då ni är hemma.
kram Jessi

2007-09-29 @ 10:17:31
Postat av: Emma

Ja det låter ju så gudförbannat roligt :-) Gud vad trögt det är att vänta.. fick nyss värsta smärtorna, men nu= som bortblåst.. skit också!

2007-09-29 @ 16:15:00
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tess

Jag trodde inte heller att de skulle vara farligt. Men tydligen. Och Ikea har tydligen gått ut med att man inte bör använda det till barn. Jag har ingen aning om vad som kan hända. Och skinnet ligger på mattavdelningen.
Tror också att de är många som använder det till sina barn. Allt detta läste jag efter att jag köpte skinnet...Hmm störande...Men jag tror ända att jag ska ha de i vagnen.
Jag köpte jackan på Åhléns.
Jo gallerian är bra...Känns inte som att man är i Piteå då man är där...

2007-09-30 @ 19:13:05
URL: http://tess08
Postat av: Tess

Jo de är nog mycket som är överdrivet! Men jag läste bara så mkt negativt om skinnet vart jag än letade....Men jaja..Jag kommer ha de i vagnen! =)
Jag hoppas kunna ha den hela graven...Är strl XL =0 Kostade 600kr...Dyrt för en jacka som kanske är alldelens för stor sen.

2007-09-30 @ 22:04:20
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0