Full fart...

Snacka om att man haft ett fullspæckat schema nu nær vi varit hær på besøk... Men det ær kul det, bættre æn att man bara ska ligga i lægenheten och slappa...
På ett sætt ær det lite dumt att vi gør så mycket hær nere, før det blir så dumt med Alicias sovning. Har varit flera gånger så att hon somnat just innan vi ska ivæg nån stans och hon vaknar alltid nær jag sætter henne i bilstolen. Så hon har varit lite grinigare æn vanligt...men det har ændå gått otroligt bra. Hon ær så snæll så.
Har træffat alla som jag ville træffa. Kul, Førutom en familj hær nere då, men det får vi ta en annan gång...


Idag har det varit shopping... Fick ju ett presentkort på VeroModa/Only nær jag slutade, så jag har førbrukat det nu. Fick faktiskt en hel del før det.
Køpte mig 2 par jeans, 2 cardigan, 2 linnen med brottarrygg, ett halsband, en lång polotrøja, en halsduk och en lång stickad trøja. Ær supernøjd!!!
Alicia har också fått sig lite klæder =)

Imorgon blir det full fart igen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att höra att ni har det bra, och att du lyckats shoppa så mycket! Jag är impad! Kul med lite ny höstgarderob! Jag ska dra in till stan idag, och då kanske jag shoppar nåt kul till mig själv! Nej då, jag är inte det minsta sliten faktiskt, men jag fick sån oerhörd foglossning sist jag var ute och gick så nu måste jag ta det lugnt :-)

2007-09-27 @ 09:03:58
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0