Godmorgon Sverige!

Inatt har det varit en ganska så kort natt. Satt væl uppe igår till sa 0430...och imorse kl 7 så var Alicia pigg... Tur att hon ær så snæll och bara ligger och pratar och leker utan att kræva så mycket mer. Lite mat kanske då :)
Så vi låg till 09:15 faktiskt, då ville hon upp...

Resan hit gick mycket bættre æn førvæntat. Men visst blev det svettigt endel gånger...
Kan ju inte påstå att hemresan ær nåt jag længtar efter precis. Hemlængtan har jag, men inte "flyglængtan" ;)

Imorgon ær den "stora dagen" nær vi ska och hælsa på på dagiset dær jag jobbade. Dom længtar tydligen jættemycket. Barnen har tydligen øvat på dom svenska sångerna som jag lærde dom=)
Så det ska verkligen bli skoj!!!
Jag længtar!

Nu ska jag gå och leka lite med min dotter....

Kommer fler uppdateringar snart.... eller "Live From Bergen" som man kanske kan sæga ;)hehe...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle också vara lite svettig, resande är kul men nervöst. Jag tror alltid att jag ska missa planen..

2007-09-23 @ 10:26:21
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag kommer INTE att knipa det minsta kan jag säga! :-) Du kan få klappa på degklumpen till mage istället haha Nej du kommer säkert att hinna klappa på den. Idag har jag varit ute och gått 1 timme, och nu har jag SJUKT ont i ljumskarna/höfterna..säkert foglossning. Jävla skit också, jag skulle ha legat kvar i sängen istället :-) Det kommer säkert att gå jättebra hem också, kommer du på fredag kväll? Kramis

2007-09-23 @ 14:50:33
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: jessi

Härligt å läsa att ni har de bra.
Kram Kram.. :-)

2007-09-23 @ 20:53:43
Postat av: Emma

Ja absolut ska vi ta oss en prommis då du kommer hem! Synd att du inte är hemma i Kåge nu i veckan, jag har görtrist här hemma.. dessutom är jag ju som en pensionär..vaknar klockan 6 på morgonen..sjukt! Dagarna kommer att bli såå långa!

2007-09-24 @ 07:04:51
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0