Hur kan det gå till??!!

Hur fasiken klarar man av att få en helt fin och välstädad lägenhet till ett totalt kaos på bara 2 dagar??? Det är helt otroligt att vi alltid lyckas!!
Hur slarviga kan man bli egentligen??
Usch vad jag är less på det här, ändå så klarar vi inte av att hålla det städat.
Alla andra klarar det ju, varför inte vi??
Ok, nu är det i stort sett bara jag som städar, men det är ju inte så konstigt heller, det är ju bara jag som är hemma på dagarna. Men det hade varit skönt om jag fått lite hjälp i alla fall. ;) Nån som ställer upp frivilligt?? :D
Man hinner ju inte göra mycket här hemma dom korta stunder som lillan sover på dagarna heller....
Hur klarar alla andra det??
Och som Petrus syster. Hur i h-vete klarar hon av att ha det fint hemma med 5 barn och hund?????
Förstår inte det...är väl bara jag som är en riktig slarvmaja....
-Nä, skärpning Emma!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du hjälpa mig med min blogg ? har du msn så vi kan prata?

2007-09-12 @ 00:02:21
Postat av: gabriella

Kan du hjälpa mig med min blogg ?

2007-09-12 @ 00:03:10
URL: http://tropicaly.blogg.se
Postat av: Emma

Äsch, bry dig inte om städningen! Det är inte alls sant att ALLA andra orkar hålla ordning. Man kan inte förvänta sig att lägenheten/huset ska vara i samma skick som när man inte har ett litet knyte att bry sig om. Nej, passa på att grisa ner medans det är tillåtet :-) Kramis

2007-09-12 @ 06:57:43
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Emma

Nej, men det tar ju ett tag innan man kommer in i rutinerna. Du ska se att det blir bättre när Alicia börjar få egna vanor så du kan planera efter det! Usch idag har vi kaos på jobbet, SAS har ju ställt in nästan alla flyg, så folk är strandade både här o där.. inte kul!

2007-09-12 @ 14:11:13
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Therese

Tack för kommentaren i min blogg :) Min lilla goding blir 4 månader idag.. alltså 1 dag yngre än din sötnos! Kram Therese

2007-09-12 @ 15:36:55
URL: http://www.coozy.se/blogg
Postat av: Tess

Ja om jag får mig ut ur lägenheten. For hem från jobbet idag.Gjorde mig lite illa och kunde knappt gå. Vet inte om de är foglossningar eller inte...Får ont av att ställa mig upp från soffan osv. Så nu blir de vila som tusan...Men du kan ju höra av dig då du är här.

2007-09-13 @ 13:02:31
URL: http://tess08.blogg.se
Postat av: Tess

Jag skulle få ut en maskin från hissen. Hissen höll på stänga sig vilket den inte ska. Och jag putade på så hårt så efter ett tag känner jag hur jag får kramp vid underlivet och ljumskarna. Även kramp i svanken och måste sätta mig.Kan knappt gå. Och nu har jag ont i ljumskarna. Lillen började röra på sig jätte mycket efteråt...Så jag blev orolig. Kunde ej jobba så jag for hem. Ringde chefen och berättade så nu blir de att söka havandeskapspennig. Ingen i städ har blivit nekad just pga av att de är ett ganska slitsamt jobb.

2007-09-13 @ 17:06:52
URL: http://tess08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0