Idag är ingen vanlig dag....

för idag är det Emmas födelsedag =)
24 år. Usch, livet går ju alldeles för fort. Vill fortfarande vara 16 eller nåt sånt...

Ovanligt att jag är uppe så här tidigt, men madamen här har ändrat sig lite när det gäller sömn.
Hon tycker att det är roligare att ha opera den här tiden än att sova, vilket hon gjorde förr... Men på et sätt så gör det ingenting. Då får man kanske mer ut av dagen.

Idag har jag tänkt att städa här hemma, får ju besök ikväll, och så måste jag på affären och köpa tårtingredienser =)

Ha en fin dag!

image5

Kanske man ska prova sig på en sån här??!!
Nej, det får nog bli ett annat år. men det hade varit skoj om jag kunde ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Stort grattis igen! Ett tips på en god tårta: Ta färdiga tårtbottnar, antingen sockerkaks- eller maräng. Gott vilket som! Och så varvar du bottnarna med banan, chokladpudding och grädde! Onyttigt och gott!

2007-09-03 @ 11:31:36
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0