Jahapp... då bär det av igen då =)

Fick mig en ny resa, så jag reser på fredag till Bergen istället. Kul. Får bara hålla tummarna att det kommer att gå bättre den här gången istället...
Men egentligen så tvivlar jag på det. Är ju alltid nåt som händer när jag flyger så...

Idag har varit världens slappardag.
Både jag och Alicia somnade när hon åt när vi kom hem från Luleå. Vaknade 13.20. Skönt å få vila ut ordentligt. Somnade även framför tv:n innan Petrus kom hem. Båda två igen =)

Det enda bra jag gjort idag var att ta en liten prommis runt byn. Kallt med härligt. Gillar hösten på nåt vist. Är så kall och fräsch luft.

Alicia fick en jättesöt kofta och tjocksockar av "momme" idag. Så söta så.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0