Nervös...

Oj vad jag gruvar mig till Norge-resan. Skulle vara jättenervös om jag skulle åkt själv, men nu ska ju min kära lilla dotter med vilket gör mig ännu mer nervös!!!

Måste jag hämta ut bagaget på Arlanda?? Och isåfall, Hur ska mina armar räcka till?? Hålla i henne samtidigt som jag ska klara av att lyfta ner vagnen + väskan från rullbandet... Kan bli svettigt det där, i alla fall om hon skriker! Kan ju inte precis lägga ner henne när jag ska lyfta ner vagnen......
Om inte jag ska hämta bagaget, då måste jag gå runt och bära henne hela tiden. Hur ska jag orka?? Samtidigt så måste jag ha ett stort handbagage med blöjor, mat mm...
Och vad om hon ska ha ersättning mitt i allt. Jag får ju knappast ha en termos med varmt vatten, ja, då måste jag ju gå på nåt cafe´där på Arlanda och be om vatten (känns jobbigt)
Törs jag verkligen ta med mig våran fina vagn? Man har ju sett hur dom behandlar allt bagage när det ska i och ur planen. Inte bra alls. Måste ju ha den i Norge, får verkligen hoppas att dom tar det lugnt med den!!! Hoppas att man har nån försäkring som täcker det annars.
Hur kommer själva flygningen att gå egentligen? Kommer hon att gallskrika hela resan? Isåfall blir det svettigt!! Nån som har nåt tips på vad man kan göra med ett skrikande barn på flyget??

Det är en del frågor det där, som jag vill ha svar på nuuuu, vilket blir lite svårt.
Bara knappt en vecka till jag reser nu.
Håll tummarna för mig att det ska gå bra!! =)

En sak till bara...
Blir ju inte mindre nervös av att det kraschat ett plan idag!!! Så typiskt att det måste hända just nu.
Jaja, får väl sitta och  hålla Alicia i handen vid start och landning den här gången istället för Petrus, är ju alltid han som brukar få ont i handen då ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt skorna på DinSko. 480 kronor kostar dom, och det finns svarta och vita också. Det kommer säkert att gå jättebra att flyga, men jag förstår din oro. Det är ju nog svårt att flyga ensam men ska man då ha med sig massa grejer och barnvagn,bebis, mat osv så blir det ju genast krångligare. Om inte annat så kommer det säkert att finnas massor med människor på flygplatsen som vill hjälpa en "hot mama" med att bära :-)
Jag ringde till Flynordic för att kolla, och det är tyvärr så att man måste hämta ut bagaget på Arlanda för att sedan checka in det på nytt. Det blir ju byte av terminal från 4 till 2. Ombord på flyget brukar dom kunna hjälpa till med vatten så du kan göra mat åt Alicia

2007-09-11 @ 09:08:26
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0