Nöjd...

Idag har faktiskt varit en rätt så bra dag.
Har gått till "centrum" 3 gånger idag. 1:a gången på Ica och pantade en påse tomflaskor. For även förbi Apoteket.   2:dra gången for jag med en påse konservburkar till miljöstationen och 3:dje och sista gången på affären igen och köpte ett paket blöjor och en mjölkliter :)
Det är bra att gullam gillar att ligga i vagnen, för annars hade jag inte gått så mycket som jag gör...
Härligt att vara ute och röra på sig i den kalla och friska luften.

Har även städat här hemma. Börjat rensa i klädkammaren också... Bort med alla kläder som blivit för små efter graviditeten och alla sommarkläder... Undra om det kommer att bli nåt kvar??!!
Hah... då får jag en orsak till å fara och shoppa lite. :)

Har även bjudit mamma och pappa på kaffe ikväll. Trevligt.

Nu ska jag ta och krypa isäng... Man vet ju aldrig när gumman har tänkt att vakna imorgon (eller inatt)

Natti natti...

image25




Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad hurtig du är :-) Ska du ha garderobsrensning också? Vad seriöst, det skulle jag också behöva! Vi kanske skulle ordna en bytardag med kläder.. eller kändes det överkurs? Nej jag minns inte att du tjatade om barn när jag skulle åka på den studieresan :-) Men jag vet ju att jag alltid hade sagt att jag skulle åka till USA innan jag skaffade barn, och det gjorde jag ju ;-) Ja Florida vore riktigt nice måste jag säga! Vad ska ni hitta på i helgen då? Kram

2007-09-14 @ 10:50:36
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Emma

Jamen det är klart du kommer att komma i dina gamla kläder igen, vänta bara tills jag förvandlas till träningsfreak igen- då ska vi bli av med våra mammamagar på nolltid :-) Ja jag ska nog försöka knipa åtminstone till BF. Jag vill ju hinna vara ledig och slappa lite också innan det är dags! :-) Jaha så ni ska kika på innebandy i helgen, skoj! Hejja lite åt mig också! Själv har jag inga planer- Daniel ska bygga på garaget och jag tror att jag ska försöka klippa gräset en sista gång och kanske plantera lite tulpan-lökar i gräsmattan. Men i övrigt blir det nog rätt lugnt skulle jag tro. Nu har jag bara 1 v kvar att jobba, sen blir jag också mammaledig! Skönt! När kommer du hem från Bergen?

2007-09-14 @ 12:25:16
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0