Uppdatering från mig :)

Imorgon bär det av...igen. Hoppas det går bättre den här gången ;)
Måste köra hemifrån drygt 4, så det blir inte många timmars sömn inatt heller...

Fick ett paket i brevlådan för nån dag sen av en kompis till Petrus från Norge, till Alicia såklart =) Det var en jättesöt klänning och en dregellapp =) Superfint!!
Hon fick även en present av grannen Tindra som varit i Bulgarien. En jättefin "prinsessklänning" och en pyamas...
Bilder kommer senare =)

Har tagit mig en snabb shoppingrunda idag på stan och hittade det här, så fin och varm!!

image27

Det är en sån som man kan vika över händerna och fötterna. Perfekt!!!

Nä nu måste jag ta och återgå till packningen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad fin! Vart har du hittat den där?

2007-09-21 @ 06:38:57
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Therese

Jätte fin overall! Vart har du köpt den? Förresten är det ok om jag länkar till din sida på min blogg? /Therese

2007-09-21 @ 16:51:20
URL: http://www.coozy.se/blogg
Postat av: Emma

Jag meddelar Johanna direkt att du vill hänga med! Hoppas du har det bra i Bergen, själv hoppas jag INTE att du hinner se magen en sista gång :-) Men säkert gör du det.. jag tror iofs fortfarande på den 29:e så vi får se! Jag har ju ditt Norgenummer så jag lovar att höra av mig direkt om det händer nåt! Puss

2007-09-22 @ 20:19:15
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0