PIF - "Pay It Forward"

Jag fick en PIF utnåmning av MeaLi så nu har det blivit min tur att "piffa" vidare. Är du intresserad av att få lite scrapsaker i ett brev i posten så kommentera bara det här inlägget och motivera varför just du ska bli "piffad". Sen är det din tur att skicka "piffen" vidare.

Lämna din kommentar senast torsdag den 21 februari så dras dom 2 vinnarna fredag den 22 februari.

Jag fick mitt brev idag som innehöll papper, dekorationer och stämplar. Tack MeaLi.

Sååå kom igen nu och kommentera. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lotta/kikkan

Ja, jag tar gärna en lott och blir "piffad"

2008-02-18 @ 16:31:37
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: tjej 83/Pernilla

hej tar med en lott om jag får :-)

2008-02-19 @ 11:04:28
Postat av: Elisabeth Coursell

Halloj!
Jag tar gärna en piflott eller hur man ska säga. Då har jag nämligen inget val än att börja göra ordning mina saker för att hitta nåt kul att piffa vidare :-)

2008-02-20 @ 16:08:15
URL: http://bettanspysselblog.blogspot.com
Postat av: Elisabeth Coursell

Hej!
Du hade skrivit kommentar i min blogg där du undrade om jag hade "tagit en pifflott" i din blogg, för du hade gissat dig till adressen.
Ja, jag har tagit en piflott :-) Men jag har skrivit min bloggadress så om det är mig du menar då vet jag ej.
[email protected]

2008-02-22 @ 19:20:14
URL: http://bettanspysselblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0