Ikea

Nu börjar jag bli riktigt sugen på att fara på ikea... Problemet är bara pengarna. Just nu så är det rätt så tomt i kassan, speciellt nu innan jul... Är så mycket som jag skulle vilja ha både till huset och till husvagnen. Speciellt husvagnen då som vi precis städat ur och tömt, så där behövs massor. Det ska bli riktigt kul att få fixa till den... För just nu känns den väldigt tråkig... Så om det nu sitter nån där ute med överflöd i plånkan och läser min blogg så kan väl den personen ta och sponsra mig till min ikearesa:-)

Kommentarer
Postat av: Sara & Agnes

Här är en till som är IKEA-sugen... men jag får lägga band på mig tills nya bilen har kommit, då blir det en weekend för oss själva i Sundsvall!

2008-11-17 @ 21:18:17
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Malin A

Hej!



Men du som är så duktig på att pyssla och göra saker själv, kan du inte inreda för en billigare penning?



Kram

2008-11-18 @ 08:13:56
Postat av: Tess & Theo

Jo jag hade ju tänk avboka men ville så mycket så det blev ändå =)

Det blir spännande.

2008-11-20 @ 07:19:25
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon på barnens hus påstod att det inte fanns fotsack till den modellen, och regnskydd fanns från brio, jag tycker den är perfekt att ha när man åker iväg på utflykter, nu på vintern kommer den nog inte kunnas användas som promendvagn när hjulen är så små. men som sagt så var ju huvudsyftet med vagnen att ha till utlandet, där kommer den nog att fylla sin funktion!

Lucas andra vagn är en Brio kombi, helt perfekt att sova och gå på promenad med. Men tyvärr så himla stor och tung!

2008-11-21 @ 15:42:25
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0