Namnhalsband.

Då jag fått förfrågningar om jag säljer sånna också tänkte jag att jag ska skriva ett inlägg  med lite info om det också.
Det är ju nämligen en perfrkt julklapp. Eller varför inte ge dom nyblivna föräldrarna...

Självklart kan jag göra och sälja halsband. Jag har kollat mig för lite och kommit fram till att ett halsband med berlock, kedja, namn (max 6 bokstäver) och frakt kostar 150 kr. Då finns det också lite valmöjligheter på berlocker.

Om det är någon som är intresserad så maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anette

jag är ensam med mitt hemska badrum då alltså :p



näe, men det där lät ju jättebra! vad är det för färg? kan man måla om plastmattan då alltså?

2008-10-28 @ 07:29:50
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0