Bolagret...

Jag är nästan glad att jag inte bor i närheten av den affären. Man hade ju blivit ruinerad.

Kolla här så mycket fint jag hittat där som jag skulle vilja ha.

Det här hade blivit superfint till vardagsrummet. Speciellt glaslampan, en sån SKA jag bara ha!!!


Dom här grejjerna skulle jag kunna tänka mig till Alicias rum. Speciellt saccosäcken...Den hade verkligen passat där. Trädet mycket jag också hade varit tufft i hennes rum :-)
Vi fortsätter.....


Till hobbyrummet.


Det här hade passat fint till köket. Är lite sugen på att göra om till oreanget där. Byta ut gardiner och så och då hade ju den här tavlan passat upperligt. Den vita lampan här måste jag bara ha. Eller rättare sagt 3 st!!! Synd bara att dom ska vara så dyra, eller det blir i alla fall dyrt då man behöver så många. Får väl önska mig i julklapp :-)



Här är lite annat smått och gott som jäg gärna skulle vilja ha...

Ja som ni förstår så är det VÄLDIGT tur att jag inte bor i närheten av Bolagret.
Gå in på www.bolagret.se och kika. Ni hittar garnaterat nåt fint. :-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Åh va fina saker =)

Kul att du har kvar denna blogg. Jag hatar mig själv för att jag tog bort tess08. Hade ju skrivit allt om min graviditet. Ja ibland tänker man helt enkelt inte =(

2008-09-09 @ 19:46:52
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vad kul att du har två bloggar :-) Jag tycker inte din andra är tråkig alls! oj vad mycket fina saker dom hade på bolagret! kan man beställa därifrån?!

2008-09-09 @ 21:30:55
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0